Betingelser & Vilkår

Danish English

§1. Returret
Når du handler ved multikøb.dk har man som privat kunde altid op til 30 dages returret. Læs mere under §9. Firmaer §12.

Alle priserne er inklusive 25 % moms. Priser er kun gældende indenfor Danmarks grænser. Priser er gældende så længe lager haves. Alle priser er dagspriser og kan ændres uden varsel. Ordre der allerede er gennemført og betalt berøres ikke af en prisstigning. Når du handler med multikoeb.dk indgås aftaler på dansk.

§2.0 leveringstider
Leveringstider er oplyst på alle vare og gælder fra førstkommende arbejdsdag efter ordreafgivelse og er oplyst i hverdage (f.eks. ved bestilling Lørdag eller søndag skal forstås som bestilt mandag, så 2 leveringsdage er til levering onsdag, da dagen for bestilling ikke er en leveringsdag), er der forskellige leveringstider  f.eks 2 dage og 2-4 dage, vil ordren så vidt muligt blive samlet , med udgangspunkt i længste leveringstid, dog kan ordren blive sendt fra forskellige leverandører og sendes jvf. oplyst leveringstid. Alle leveringstider er vejledende, skulle der opstår forsinkelse, som følge af leveringsproblemer eller lign fra producenterne, vil du blive informeret. Du kan på alle produkter se leveringstiden, samt et INFO felt lige efter den oplyste leveringstid, her fremgår yderlig information vedr. leveringtiden på varen. Leveringstiderne er gældende for Danmark, andre destinationer er plus 4-5 hverdage

§2.1 Aftaleindgåelse
Du skal ved hvert køb acceptere vilkårene i handelsbetingelserne. Du opfordres til at læse betingelserne grundigt igennem og gøre dig bekendt med de forpligtelser og rettigheder, som vilkårene giver dig. På Multikøb.dk kan købsaftaler med børn og unge under 18 år kun indgås af forældre eller andre, der lovligt kan handle på barnet eller den unges vegne. Alle kontrakter indgås på dansk.

§2.2 Forbehold i forbindelse med levering
Billederne kan vise en grundmodel af produktet, varetekst og varenavn vil i disse tilfælde beskrive farver og kvalitet, billeder må ikke anvendes med mindre der er givet tilladelse fra Multikøb DK ved Jokrem ApS. Der kan forekomme udsolgte varer som kan give forlænget leveringstid, forlænget leveringstider der opstår i fragtførers varetægt og force majeure kan også forekomme. Multikøb.dk oplyser om evt. forsinkelser ASAP. Forsinkelse på 1 hverdag oplyses ikke særskilt. Tracking oplysninger sendes på mail, når varen er afsendt. Varen leveres hverdage mellem 08-16 * Dog vil nogle mail ikke indholde tracking nummer men info om leveringsdagen. Er pakken afsendt med Pakkenummer, tracking info og lign og bliver forsinket i fragtførers varetægt oplyser Multikøb ikke om dette, disse oplysninger vil så vidt muligt kommer direkte fra fragtfører. Man er altid velkommen til at kontakte fragtfører eller Multikøb.dk hvis varen mod forventning ikke dukker op. Alle aftaler vedr. levering er jvf. speditørens muligheder. Multikøb kan ikke holdes ansvarlig for tab elller lign i forbindelse med en flexlevering / levering uden kvittering for eget ansvar. 

§3. Betaling
På Multikøb.dk er der mulighed for at betale med Dankort, MasterCard, Visa og Visa Electron, JCB, Bankoverførsel og E-Faktura (Kun offentlige institutioner). Hvis du betaler med Dankort/E-dankort bliver fakturabeløbet trukket på dit kreditkort, når varerne afsendes. OBS! Bankoverførsel er uden gebyr men er ikke dækket under indsigelsesordningen. Offentlige institutioner modtager elektronisk faktura samt faktura fra os som gælder som garantibevis og skal anvendes i forbindelse med aftalte returneringer.

Kort type
Min. gebyr Ekstra gebyr
Dansk udstedt Dankort / Visa-Dankort   Ingen Ingen
Dansk udstedt Visa Electron   Ingen Ingen
Dansk udstedt EuroCard/MasterCard   Ingen Ingen
Dansk/udenlandsk udstedt JCB   Ingen Ingen
Dansk udstedt Diners Club     Ingen
Udenlandsk udstedt Visa   Ingen Ingen
Udenlandsk udstedt EuroCard/MasterCard   Ingen Ingen
Udenlandsk udstedt Diners Club     Ingen
American Express   Ingen Ingen

Multikøb hæver ikke pengene for varerne, før varerne er afsendt og din ordre bliver sat i gang med det samme. Når du handler med Dankort hos Multikøb skal oplyse følgende:


- Kortnummer 1 (16 cifre printet ind i kortet på forsiden)
- Udløbsdato 2 (printet ind i kortet på forsiden)
- Kontrolcifre 3 (tre cifre skrevet på kortets bagside lige over magnetstrimlen til højre)

 

Selve betalingen foregår via en såkaldt sikker forbindelse (SSL - Secure Soket Layer). Herved bliver alle de oplysninger, du sender, krypteret, så ingen kan læse dem. Transmissionen er godkendt af PBS. Når du befinder dig i en sikker zone, vises i bunden af dit browservindue et lille "Secure Server"-ikon. Dette lille ikon er en lukket hængelås.

Hvis du overfører pengene direkte til Multikøb's konto 9283-0000217581 vil ordren blive ekspederet så snart pengene er registreret. Husk at oplyse ordrenummer på kontooverførelsen!

Ved betaling med check ekspederes ordren, når checken er modtaget.

 

Såfremt du benytter din fortrydelsesret, vil betalingen for den pågældende vare blive ført tilbage på din konto.

 

§4. Billeder
Bemærk at billeder på siden er vejledende og ekstra udstyr følger kun med hvis det er omtalt i teksten, varen er naturligvis i samme kvalitet og væsentligt samme udseende. F.eks varen er vist i sort men i teksten står hvid så leveres hvid eller der fremgår at en el-artikel leveres med JORD men billedet vises uden JORD så leveres varen med jord.

 

§5. Fragtgebyr ved bestilling

Fragten kan ses ved at trykke på knappen ”køb” og herved lægges varen i indkøbskurven, nb. varen kan fjernes fra kurven igen! Typisk fragt for post pakker er mellem 59-99 DKK. inkl. moms  Dog kan andre priser forekomme f.eks. 149, 199 , 210 eller 299 DKK Priserne er gældende indenfor Danmarks grænser, vi leverer ikke i Grønland og på Færøerne!

 

§5. 1  Afhentning på butikkens adresse. Leveringstiderne gælder ikke ved afhentning, her informare vi når varen er klar! Alle vare der vælges til afhentning kommer med næste sending til vores adresse fra leverandøren. Læs mere under info på produktet.  Afhentning er gratis med mindre andet er oplyst på selve varen.


§6. Levering af varen(e)

Alle varer sendes med Post Danmark, GLS, Brink eller Fragtmand . Vi sender en mail med tracking nummer dagen inden leveringen. Varer der leveres med fragtmand og GLS, leveres til første dør i gadeplan eller til indkørslen, dog er det muligt at oplyse en placering på grunden den skal leveres men pakken løftes ikke op af trapper og lign og stilles så vidt muligt som ønsket. Pakker kan efter aftale omdeles som Flexlevering.


Det betyder, at pakkebudet må aflevere pakken, selv om modtageren ikke er hjemme. Ønskes denne service, skrives der blot en meddelelse om hvor pakken må stilles i kommentarfeltet som fremkommer som en del af ordreafgivelsen.


Vi gør dog opmærksom på, at vi ved denne leveringsform overgår risiko for pakken til dig, så snart pakken er skannet som leveret på adressen af pakkebudet. Ønsker du en specifik placering, vil informationen gå videre til speditøren, men det er chaufførens vurdering der afgør om pakken  stilles på anviste sted. Det er også en god ide at anføre hvis fragtmanden skal ringe inden levering.


Vedr. anmodning og levering uden kviterring eller opringning:

Har man en Flexaftale med posten vil den altid være gældende, men Post Nord har dog ret til at afvise en anmodning om Flexlevering og tage pakken med til senere afhentning på posthus.
Post Nord ringer ikke inden levering og Multikøb kan ikke holdes ansvarlig, hvis fragtmanden ikke efterkommer ønsket om opringning, eller hvis varen ikke stilles, selvom man har en Flexaftale.  

Afhentes pakken ikke i henlæggefristen kommer den retur til Multikøb.dk, ønsker man genafsendelse er det på ny fragt, dette gælder også hvis man har oplyst mangelfuld adressen der gør varen ikke kan leveres og sendes retur til Multikøb.dk.

 

Der er også mulighed for afhentning af varen på vores adresse, som er Nørregade 17, 8850 Bjerringbro. Varen skal dog bestilles og betales på forhånd, da vi ikke har et lager.Ved afhentning af fitnessmaskiner og andre tunge eller uhåndterbare varer bør afhentes af 2 personer. Varerne skal afhentes 1-2 dage efter modtagelse da vi ikke har lagerfaciliteter til opbevaring. Olietanke, store kedler o.lign kan ikke afhentes.

 

På alle varer i shoppen, kan du se den forventede leveringstid. Denne gælder fra førstkommende arbejdsdag efter ordreafgivelse, ved Bankoverførsel er leveringstiden gældende fra den da vi modtager betalingen, og er oplyst i arbejdsdage. Da vi får varer fra flere leverandører er det ikke sikkert at varerne sendes samlet, leveringstider er angivet på hver enkelte vare i shoppen. Fragten forbliver det samme selvom varerne leveres af flere omgange i forbindelse med restordre, restordren eftersendes når varen igen er på lager. Er der forskellig leveringstid på en ordre vil leveringstiden gælde for den med den længste tid dog bestræber vi os på at levere alle vare til oplyste tid. I forbindelse med helligdage kan der opstå flaskehalse på lagret der kan forlænge levering med 1-2 dage, nogle leverandører holder helt lukket mellem jul og nytår og i uger 29-31.


Vi levere til hele Danmark, det kan dog forekomme at vi ikke kan levere til ikke brofaste øer bl.a. ved volumenvare der skal sendes med fragtmand, er dette tilfældet kan man evt. anføre i tekstfeltet at varen skal stille ved færgen eller lign. (Er du i tvivl, så send mail til info@multikoeb.dk så kan vi oplyse om det er muligt at levere på det ønskede sted).Der kan kommer forsinkelser på levering til ikke brofaste øer på op til 7 hverdage.  Vi leverer ikke i Grønland og på Færøerne.

 

Er man ikke hjemme når posten/fragtmanden kommer:

Postpakker tages med til nærmeste posthus, her skal pakken afhentes inden afhentningsfristens udløb (14 dage) herefter tilbagesendes pakken til Multikøb.dk, ny fremsendelse er for Købers egen regning.

Ikke postegnet sendes med fragtmand, er man ikke hjemme til modtagelse af varerne, vil disse blive taget med til fragtcentralen og kan afhentes der! Ekstra udkørsel er for kundens egen regning! Det er også muligt at anføre at "varen må stilles på adressen" BEMÆRK dette er for egen risiko.

På lagervare oplyses leveringstiden som 1-2 dage, 2, 1-3, 2-4 og 4-5 hverdage. På skaffevare oplyses leveringstiden som 5-10 og 14-21 dage (leveringstiden kan her være længere og vi oplyser om dette så snart vi adviseres herom fra producenten).

§7. Modtagelse af varen(e)
Når du har modtaget dine varer, anbefaler vi at du sammenholder disse med ordrebekræftelsen. Samt at du kontroller varen/pakken for transportskader inden kvittering for modtagelse. ER pakken afleveret uden kvittering anbefaler vi på det stærkeste at den kontroleres samme dag som leveringen.

Ved transportskader eller mangler

Er ordren sendt med fragtmand gøres indsigelse direkte til fragtmanden før kvittering. Der bør aldrig kvitteres på et fragtbrev uden at gøre anmærkning, hvis synlige skader eller mangler, (Bemærk, en mangel er på selve varen ikke hvis der mangler andre varer da der pga. flere leverandører kan være forskellig leveringstid) på nogen af varerne. Kvitterer man for pakkerne uden indsigelse, betragtes det af speditøren som at man har acceptere indholdet.  Vi anbefaler dig at undersøge dine varer for transportskader hurtigst muligt efter modtagelsen, da det gør det væsentligt nemmere for dig at bevise, at der er tale om en transportskade. Kontakt Multikøb.dk hurtigst muligt, helst samme dag, på ticket@multikoeb.dk i tilfælde af fragtskader. Det vil være til din fordel, hvis du kontakte os hurtigst muligt og meget gerne fremsender billeder af skaden. 

Er der tydelige, synlige skader på varen, når du modtager den anbefaler vi kraftigt, at du helt nægter modtagelse og kontakter os snarest. Alternativt kan du kvittere med forbehold.


Vi anmoder om at der max. bør gå 7 dage inden anmeldelse af en transportskade eller mangel da dette vil lette behandling af håndteringsskaden betragteligt. Jo længere tid en vare har været ude af fragtføres varetægt, jo sværere er det at dokumentere at skaden er en fragtskade!


Er ordren sendt med Post Danmark opfordres til at gøres indsigelse direkte til posten og at nægte modtagelse af pakken, kontakt Multikøb.dk her. Har du modtaget pakken og konstatere en skade det være sig direkte synlig såvel som ikke synlig, anbefales du at henvende dig på posthuset med varen og reklamere overfor Post Danmark, dette kan være det hurtigste og i dette tilfælde vil posten kunne udbetale erstatning direkte til modtager af pakken.

 

§8. Ved reklamation eller fejllevering

På alle produkter yder Multikøb.dk 2 års reklamationsret (til forbrugeren) på fabrikations- og materialefejl (mangler) ifølge købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Eventuel reklamation over fejl eller mangler på leverede produkter skal ske til Multikøb.dk inden rimelig tid, 2 månederefter manglen er opdaget, ellers kan Køber miste sin ret til at påberåbe sig manglen.

Du bedes angive reklamationen på skrift/mail med en fyldestgørende fejlbeskrivelse samt oplysning om, hvad man ønsker skal ske med varen fx. kreditering eller ombytning. Og man skal oplyse om varen ønskes repareret hvis fejlen er opstået pga. fejlbrug.. Er der reklameret over varen og er denne sendt til reparation og det konstateres at denne er uden fejl (fabrikations- og materialefejl som er dækket af reklamationsretten) faktureres fragt og arbejdsløn til køber (pris på arbejdsløn vil blive oplyst forud for indsendelse af varen). Da vi kun har salgskontor, skal reklamationer ikke sendes til vores adresse uden forudgående aftale, sker dette vil der faktureres fragt til producenten (i DK) så frem reklamationen ikke er berettiget! For bedst mulig behandling af en reklamation, forbeholder vi os retten til at behandle forløbet med blanding af telefonopkald og mail. Fragt betalt i forbindelse med garanti reperation, krediteres mod forvisning af faktura for fragtudgift . 

Skyldes fejlen skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb dækkes dette ikke af reklamationsretten og du vil blive kontaktet i forhold til evt. reperation da kun varer under reklamationeretten kan repareres gratis. SEND IKKE VAREN RETUR TIL OS FØR DER ER INDSENDT EN REKLAMATION OG DENNE ER BESVARET MED FREMGANGSMÅDE SAMT EVT. RETURADRESSE. Viser fejlen/reklamationen at være ubegrundet dækker kunden selv forsendelse. Vi bestræber os på at besvare opkald og mail med reklamationer inden for 24 arbejdstimer efter modtagelsen. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

§9. Returnering/Fortrydelse ved privat køb. (Erhvervskøb se §12)


Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Prisen for returtransporten afhænger af varen størrelse og den speditør du vælger, GLS har priser mellem 60 - 160 dkk for pakker mellem 0-20 kilo.  Fragtpris på badekar og lign. kan forventes at ligge mellem 299 - 1299 dkk (Bornholm og ikke brofaste øer skal forespørges specifikt)

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

1. har modtaget din vare

2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare der består af flere partier eller dele

4. Dog ikke på leveringer af produktionsvarer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Det fremgår af varen om det er en produktiosnvare. Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige hensyn ikke er egnet til at blive returneret. Tilsvarende sker , hvis du bryder plomberingen på lyd- og billedoptagelser eller på computersoftware.

5. Ingen fortrydelsesret; Produkter som laves om efter købers specifikke ønske tages ikke retur. Dvs. Produktet er lavet på special mål eller er ændret med et hul efter ønske eller en farve som ikke er standard, feks. vaske som får lavet et hanehul eller badekar, hvor der bestilles armatur til karkant, hvor der laves huller til armaturet dvs Produktet ikke længere er et standardprodukt.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Bemærk udgifter til returnering er for egen regning, send en mail med tracking information til info@multikoeb.dk. Så længe orde lever op til punkterne i returbetingelserne sendes varen blot retur efter advisering på mail eller telefon.

For at du kan fortryde købet uden værdiforringelse, skal varen være i væsentlig samme stand og mængde. Det betyder at du gerne må åbne varen og besigtige den i det omfang som du ville kunne i en fysisk butik. Du kan dog ikke tage varen i reelt brug. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Forbrugeraftaleloven finder anvendelse.

For at undgå værdiforringelse af en returvare, anbefaler vi følgende:

1: Undlad at tage varen i brug, hvis du agter at sende den retur

2: Behold originalemballagen og undlad at beskadige- påklistre- eller skrive på den.

3: Anskaf og benyt en decideret returemballage (papkasse el. lign.)

På denne måde leveres varen altid tilbage i den stand den er modtaget og beskadiges ikke under transporten

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Dette kunne være et trackingnummer ved fragtfører.

Emballagen udgør som oftest en væsentlig del af varens værdi. Send derfor den originale emballage med retur, for at sikre, at den lever op til reglerne om fortrydelse uden værdiforringelse.

DER MÅ IKKE SKRIVES ELLER PÅKLISTRES MÆRKER ELLER LIGN PÅ VAREN ELLER ORIGINAL EMBALLAGEN da den intakte og originale emballage oftest er en væsentlig del af varens værdi, har pakken været åben brug da klar tape til at lukke den igen.

Vare der sendes retur må IKKE lugte af stærke lugte som parfume, madvare eller røg, dette vil medføre en værdiforringelse.

Du kan fortryde dit køb ved nægte modtagelse af forsendelsen, da den herved kommer retur til vores leverandørs lager eller vores lager, du skal dog give os besked pr mail eller telefon når dette er sket så vi i de tilfælde varen ikke leveres på vores adresse hurtigt kan finde frem til den og kreditere varen. Returseddel

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Er Varen modtaget sendes denne retur til os returfragt betaler køber, køber har selv ansvaret for at varen kommer frem i hel stand. Varer sendt pr. efterkrav, Ufranko eller lign. modtages ikke. Pakker der sendes med Post Danmark skal sendes MED OMDELING og ikke UDEN OMDELING.

 

Ved returnering anbefaler vi at du bruger Post Danmark, GLS eller lign. fragtfirmaer hvor pakkerne kan spores, hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør genplacere varen i producentens originale salgsemballage og derefter pakke den forsvarligt ind i korrekt fragtemballage, på en måde hvor pakken ikke kan smadres eller tage skade, husk det er afsender der hæfter ved skader hvis pakken ikke er sendt korrekt, send pakken sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Send en mail til os med info om tracking nummer samt en beskrivelse af hvorfor pakken sendes retur.

 

Pakken skal sendes til følgende adresse:

Multikøb.dk
Nørregade 17
8850 Bjerringbro

 

Standardfortrydelsesinformation, følgenden oplysninger bedes vedlagt:

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
______________________________________________________________________________


Ordrenr: _______________  Bestilt den: __________________________Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn:

______________________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ______________________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      

Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

Ved returnering af varer der ikke kan sendes med postdanmark dvs badekar, våbenskabe samt motionscykler mv kontakt da os pr mail info@multikoeb.dk, da dissse varer ikke skal sendes til vores adresse


Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

§10. Håndtering af personoplysninger

De data du opgiver, når du handler hos os, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder til andre end de samarbejdspartnere. hvor det er nødvendigt for at opfylde vores aftale med dig. 

For at du kan indgå aftale med os på multikoeb.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen og videregivelse af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig

Personoplysningerne registreres hos Multikøb.dk v/ Jokrem Aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder så som leverandører, producenten og speditører, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Multikøb.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på multikoeb.dk er Jokrem Aps

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Du har altid mulighed for at få at vide, hvilke oplysninger vi behandler og opbevarer om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du skal blot sende en mail til info@multikoeb.dk og oplyse dit navn og din adresse. Du vil indenfor 2-3 dage modtage en mail om hvilke informationer vi opbevarer om dig. Ønsker du vi sletter disse oplysninger skal det fremgå tydeligt af din mail. Bemærk der gemmes ikke oplysninger om kontonr. og lignende, det er typisk oplysninger der er tastet vedr. Navn og adresse. Ud over dette tildeles du et login med kode så du kan følge din ordre gennem hele leveringen.

Cookies: Dette e-handelssystem bruger såkaldte cookies. Brugen af cookies sker for at sikre dig, at du kan handle komfortabelt hos os. Når du placerer varer i din indkøbsvogn, gemmes denne information i en cookie på din egen computer. Hvis din browser ikke kan håndtere cookies, eller du har slået dem fra, kan du desværre ikke handle via vores web-butik. Du kan se resten af vores website, men ikke benytte web-butikken. Du er naturligvis meget velkommen til at foretage din bestilling via e-mail. En cookie er en lille data-fil, der placeres på din egen computers harddisk. En cookie er ikke et program, og kan ikke læse eller ødelægge data fra din computer, altså helt harmløs. Kun det websted, der har placeret en cookie på din harddisk kan læse cookiens indhold igen. En cookie kan ikke bruges af virus eller lignende til at gøre skade på din computer

Logning og statistik: Log statistik bruges i denne butik. Et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, hvilken del af websitet de benytter mm. I vores butiks anvendes log statistik alene med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet. Log statistik bruges til at skabe øget brugervenlighed. Som regel gemmes log informationer i op til 2 år. Dette gøres for at kunne danne et billede af denne butiks besøgs mønster og udvikling over tid.


Klageadgang: Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på mail eller telefon. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

§11. Ansvarsfraskrivelse

Multikøb.dk har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre websites igennem links. Disse websites er uden for Multikøbs kontrol - Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider.

 

Multikøb.dk er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af forhold som ligger uden for Multikøb.dk's kontrol, f.eks. krig, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.

 


§12. Returnering og fortrydelse ved erhvervskøb
Det solgte modtages kun retur efter forudgående, aftalen gælder 7 dage fra modtagelsen af varen. Returvarer skal altid sendes franko til Multikøb.dk. Man kan ikke nægte at modtage pakken med mindre der er aftalt returret. Returnering kan kun ske i ubeskadiget original-emballage og ikke bære præg af at have været taget i brug. Returvarer krediteres med et fradrag på 20% af salgsprisen. Ordre ældre end 7 dage kan ikke returneres.

DER MÅ IKKE SKRIVES ELLER PÅKLISTRES MÆRKER ELLER LIGN PÅ ORIGINAL EMBALLAGEN, da den intakte og originale emballage altid er en væsentlig del af varens værdi. Har pakken været åben skal den lukkes med klar tape så pakken er salgsbar. Når varen er modtaget retur går der op til 7 dage inden kreditering.

Produkter som laves efter købers specifikke ønske tages ikke retur. Dvs. Produktet er lavet på special mål eller er ændret med et hul efter ønske eller en farve som ikke er standard, feks. vaske som får lavet et hanehul eller badekar, hvor der bestilles armatur til karkant, hvor der laves huller til armaturet dvs Produktet ikke længere er et standardvare.

§13. Reklamation ved erhvervskøb

Reparationer ydes uden beregning inden for 12 måneder fra købsdatoen under følgende forudsætninger : - at den opståede defekt kan tilbageføres til konstruktions- eller materialefejl. (Normal slitage og misbrug kan ikke henføres herunder) Vi henviser til serviceværksted, forsendelse kørsel er for egen regning med mindre andet er aftalt.


§14.

juridiske navn: Jokrem Aps

Organisationsform: ApS

E-mail: info@multikoeb.dk

 

Telefon: 71 99 89 58
CVR nr.: 39719851

§15 Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Oplysninger afgivet til multikoeb.dk videregives eller sælges ikke videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos multikoeb.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til multikoeb ApS på mail: info@multikoeb.dk

Den dataansvarlige på multikoeb.dk er Joan Ambirk
Handelsbetingelser er senest opdateret 27.07.2018

Derfor er Multikøb billigere

Multikøb.dk er Danmarks største online forhandler og har siden 2007 leveret kvalitetsprodukter inden for VVS, værktøj, havecenter, El-artikler samt hus og bolig - vi har over 200.000 produkter i webshoppen fra blandt andet: Bosch, Bahco, Bamix, Ventus vejrstationer, Hansgrohe, Vola og mange andre.

Grundene til at vi er billigere og kan give dig de bedste priser er fordi:

Vi har over 100.000 besøgende kunder om måneden og sætter en ære i at give den bedste kundeservice. Hos Multikøb vil vi gerne have at du som kunde, er tryg ved at handle hos os, så du vender tilbage næste gang du vil sparer penge. Vi tilbyder en kundeservice som du kan kontakte alle hverdage. (Bemærk prisen vi oplyser som spar pris er forskellen på at bestille online og bestille og få vejledning i vores fysiske forretning i Bjerringbro.